وانفسای مردانگی !
شنیدم که کسی گفت : وانفسای مردانگیست! فرصت نفس عمیق نیست،تند نفس بکش و ببلع این مردانگی های ناچیز را !
+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم مهر ۱۳۸۸ ساعت 23:47 توسط آوامین
شنیدم که کسی گفت : وانفسای مردانگیست! فرصت نفس عمیق نیست،تند نفس بکش و ببلع این مردانگی های ناچیز را !
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.