واقعا اگه قرار باشد پشت آدم باد بخورد خب میخورد دیگر !مثل من که شش ماهیی میشود که چیزی ننوشته ام و این نوشتن روز به روز سخت و سخت تر میشد خصوصا  برای همچون منی که یک ماه از کنکور سراسریم میگذرد و هنوز برای کنکور آزاد شروع نکرده ام و جانم برایتان بگوید بسیاری چیزهای دیگر که دستم به سمتشان نرفته است لااقل برای مدتی به کوتاه بلندی شش ماه ! شش ماه ناقابل !

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان یک ماه پیش اینجا  امدم اما نفسم گرفت از شدت ناراحتی حذف شدن بعضی دوستان و فیلتر شدن بسیاری و ناپدید شدن شمار زیادی از وبلاگ نویسهایی که خودشان و نوشته هایشان و دوستی هایشان برایم خاطره بود ...حالا هم که هستم به لطف نوروز و بهار و گل و بلبل است که کمی اکسیژن نوشتنی به خونمان تزریق شده ...

 هر چند از روی دوستان عزیزم بسی خجل هستم و آماده ی هر نوع شنیدن غر و فحش و ناله اما رو که نیست سنگ پای قزوین است دلم برایتان تنگ شده بود اساسی و به بزرگواری خودتان و وساطتت گل روی عمو نوروز غیبتم را ببخشید و تبریک سال نوی آوامین رو از ته ته ته دلم بپذیرید ...

 من آوامین هستم ،اینجا لیلی زندگی است ،  آی لاو یو پی ام سی