کلوز
تجربه بهم ثابت کرده هر وقت بیشتر احساس تنهایی میکنم رجوع میکنم به وبم و می نویسم . و من دوباره این روزها بیشتر از همیشه احساس تنهایی میکنم و بیشتر از روزها و ماه های گذشته نیاز به نوشتن دارم ،اما با همه ی خاطرات تلخ و شیرینی که از این جا و این مقطع از زندگیم دارم ،تحمل فضای این وب برام مدتهاست سخت شده و حس بدی بهم منتقل میکنه که باعث میشه جور دیگه بشم و نتونم راحت بنویسم .
من از این به بعد در جای دیگه شروع به نوشتن میکنم ...در این آدرس :
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 15:27 توسط آوامین
|
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.