تجربه بهم ثابت کرده هر وقت بیشتر احساس تنهایی میکنم رجوع میکنم به وبم و می نویسم . و من دوباره این روزها بیشتر از همیشه احساس تنهایی میکنم  و بیشتر از روزها و ماه های گذشته نیاز به نوشتن دارم ،اما با همه ی خاطرات تلخ و شیرینی که از این جا و این مقطع از زندگیم دارم ،تحمل فضای این وب برام مدتهاست سخت شده و حس بدی بهم منتقل میکنه که باعث میشه جور دیگه بشم و نتونم راحت بنویسم .

من از این به بعد در جای دیگه شروع به نوشتن میکنم ...در این آدرس :

http://gilava1390.blogfa.com/