مهم ترین کار .
مهمترین کاری که باید بکنی اینه که تصویر خودت را به عنوان یک "آدم بازنده "به خودت مخابره نکنی ( چون همین تصویر را به بقیه خواهی داد از خودت )
+ نوشته شده در شنبه پنجم شهریور ۱۳۹۰ ساعت 11:52 توسط آوامین
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.