کسی برای با هم بودن ...
باید اعتراف کنم از وقتی این جمله رو توی وبلاگ چهارستاره دیدم بدجوری درکش کردم و بهم چسبیده :
«من برای "تنها نبودن"، آدم های زیادی دور و برم دارم، آن چیزی که ندارم، کسی برای "باهم بودن" است!»
گمون کنم منم همین جوریم ...
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 12:28 توسط آوامین
|
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.