باید اعتراف کنم از وقتی این جمله رو توی وبلاگ چهارستاره دیدم بدجوری درکش کردم و بهم چسبیده :

«من برای "تن‌ها نبودن"، آدم‌ های زیادی دور و برم دارم، آن چیزی که ندارم، کسی برای "باهم بودن" است!»

گمون کنم منم همین جوریم ...