آرزو
کاش میشد
سرم را یک هفته در گنجه ای بگذارم !
در گنجه ای تاریک و تهی
با قفل درشتی بر دریچه اش
و به جای آن
بر شانه های خود چناری بکارم
و برای هفته ای
در سایه اش بیاسایم !
*ناظم حکمت
+ نوشته شده در دوشنبه هفدهم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 0:44 توسط آوامین
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.