مهم این است که ...
"لابد پیش نیامده به کسی بر بخوری که ازش خوشت بیاید؟"
"یک پسر را خیلی وقتها میدیدم. ولی…"
"آنقدر ازش خوشت نمیآمد که همهی راه را بروی؟"
یک روز آدم مورد نظرت را پیدا میکنی، ماری، آنوقت یاد میگیری که خیلی بیشتر به خودت اعتماد کنی. من که نظرم این است. پس به چیزی کمتر از این قانع نشو. در این دنیا بعضی کارها هست که باید تنهایی بکنی و کارهایی که فقط باید با یکی دیگر بکنی. مهم این است که این دو تا را درست به اندازه با هم جمع کنی...
* به انتخاب چهارستاره و عروسک کوکی از کتاب :
پس از تاریکی - هاروکی موراکامی - ترجمهی مهدی غبرایی - انتشارات کتابسرای نیک
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 20:37 توسط آوامین
|
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.