به نظرم هر کسی که دچار احساس بدبختی شده و میخواد ببینه بدبخت تر از اونم هستن  بره این فیلم های ژاپنی مثل اشین و یا ورژن جدیدشون که بازگشت خوشبتیه  رو ببینه !اونوقت مثل من میشینه های های گریه میکنه و احتمالا مقدار اندکی سبک میشه !
این صرفا یه پیشنهاده و من مسئولیت خاص دیگه ای قبول نمی کنم !
قسمت های هایش که راجع به من جواب داد .حداقلش اینه که کمی خیالم رو راحت کردم که اقدام پیشگیرانه برای ابتلا به غمباد انجام دادم .