اقدام پیشگیرانه
به نظرم هر کسی که دچار احساس بدبختی شده و میخواد ببینه بدبخت تر از اونم هستن بره این فیلم های ژاپنی مثل اشین و یا ورژن جدیدشون که بازگشت خوشبتیه رو ببینه !اونوقت مثل من میشینه های های گریه میکنه و احتمالا مقدار اندکی سبک میشه !
این صرفا یه پیشنهاده و من مسئولیت خاص دیگه ای قبول نمی کنم !
قسمت های هایش که راجع به من جواب داد .حداقلش اینه که کمی خیالم رو راحت کردم که اقدام پیشگیرانه برای ابتلا به غمباد انجام دادم .
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 0:9 توسط آوامین
|
خدا گفت:لیلی عشق میورزد تا نمیرد.دنیا،لیلی زنده میخواهد.لیلی آه نیست.لیلی اشک نیست.لیلی معشوق مرده در تاریخ نیست.لیلی زندگی ست.لیلی!زندگی کن.