کی بود چند روز پیش پشت تی تی حرف زده بود ؟من بودم دیگه !فکر نکنین الان میخوام تعریف کنم .یه شال خریدم چند وقت پیش  دوازده تومن الان توی حراج زده چهار تومن !فکر کن !دست پاکن میخریدم شرف داشت به این شال  !  از کلاس اومدیم بیرون اتفاقی دیدیم تی تی حراج زده .ما هم گفتیم بریم ببینیم چه خبره .
آخه آدم باید واسه هرچیزی دق کنه ؟نمیشد خدا این رنگ پوست ما رو یه درجه روشن تر میکرد ؟شوخی کردم ها خدا !دوستش دارم ...رنگ پوستم رو میگم.ولی انصافا ته به دلم موند یه بار یه شال روشن و شاد بذارم و بهم بیاد !حالا همراهم کی بود ؟یه دختر سفید تپل !هر رنگی میذاشت بهش میومد بعد من باید عین بدبختها دنبال رنگهای سیاه و قهوه ای میگشتم تا بهم بیاد و لادن بهم بگه چه خوشگل شدی !این دفعه بهم بگن آوامین ما ندیدیم تو شال شاد سرت کنی و دلمون گرفت و فلان و بهمان من می دونم و اونها !لادن سه تاشال کرم و شیری و صورتی گرفت حالا من چی ؟دو تا شال مشکی و یکی قهوه ای !درس عبرت شد برام موقع شال خریدن یکی همرنگ خودم رو ببرم تا دلم نسوزه  ! حالا اینا یه طرف !با ذوق یه کلاه شیری  رنگ خوشگل سرم کردم دیدم شدم عین مرده ها !بعد لادن سرش کرد گل از گلش شکفت .از دق دلی لادن هم که شده کلاهه رو گرفتم البته با یه رنگ دو درجه تیره تر !اومدم خونه کلاه رو سرم کردم؛ بابام میگه تپل شدی هایده  ! آدم رسما بره دق کردن خودش رو اعلام کنه!
کلا تا سال پیش از حراج بدم میومد و هیچ وقت از مغازه ای که حراج اعلام کرده باشه خرید نمی کردم  چون فکر میکردم جنسهای داغون و به درد نخور دارن و خیلی بی کلاسیه! اما استثنا هم هست. آدم خوب فکر کنه میبینه از امثال تی تی بهتره  فقط موقع حراجی خرید کنه تا بمونه واسه سال بعد !کمبود بوجه پیداست ،نه ؟!حالا کی بود میگفت تی تی بده و جریمه اش کنین ؟به جان حسن من نبودم !
حالا حسن کیه ؟نمی دونم کیه اما یه بنده خداییه که من همیشه سرش ازین مدل قسم ها میخورم !فکر کن نوبره اگه اسم شوهرم حسن دربیاد !الان دارم شالهایی که قبلا از تی تی خریدم و توی کمد عرض اندام میکنن رو میبینم و هی میگم توی گلوتون گیر کنه این همه پول مفت ریختم توی حلقومتون ! اگه فردا حراج تی تی تموم شه و بری همون شاله که گفتم رو دوباره بخوای بخری باید دوازده تومن بدی ! خیلیه ها !هر کی از راه میرسه یه تیغی به سر این ملت میزنه ...هرچند ،تا خر هست خرسوار هم هست .دور از جون شما و خودم البته !با حسن بودم !بنده ی خدا حسن ...